رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاهها با اشاره به اينکه نمايشگاه تعطيلات معرف تورهاي داخلي و خارجي به خصوص تورهاي ارزان قيمت، خدمات هتلهاي گروهي، سفرکارت ملي ، خدمات حمل و نقلي، تجهيزات سفر، معرفي سوغات و صنايع دستي استانها و اطلاعات گردشگري جاذبه استانهاي کشور بود، گفت: حجم بالاي بازديد از اين نمايشگاه نشان داد که فرهنگ گردشگري با اقبال عمومي جامعه مواجه شده و همين امر حساسيت تشکيلات گردشگري و نمايشگاهي کشور را براي افزايش کيفيت نمايشگاههاي داخلي دو چندان ميکند.
وي با اشاره به مذاکرات صورت گرفته ميان ستاد تبليغات و نمايشگاهها با ارگانهايي چون مناطق آزاد ، گروههاي هتلي ، شرکتهاي بازرگاني و دفاتر مسافرتي اظهار اميدواري کرد که روند رويايي و توسعه نمايشگاههاي داخلي همچنان رو به رشد باشد.
برزين با اشاره به رشد کمي و کيفي نمايشگاه تعطيلات گفت: در مجموع 103 غرفه در قالب 70 آژانس مسافرتي، 10 شرکت خارجي، 23 غرفه صنايع دستي و متفرقه ، بيش از 10 گروه هتلهاي زنجيرهاي، شرکتهاي حمل و نقلي و شرکتهاي سازنده تجهيزات سفر از جمله شرکت کنندگان نمايشگاه تعطيلات بودند که خدمات و محصولات خود را به بازديدکنندگان ارايه دادند.
برزين گفت: براي نشان دادن جذابيتهاي بصري جاذبههاي گردشگري ايران ، 638 قلم تبليغاتي از جاذبههاي گردشگري ايران توسط ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري در نمايشگاه تعطيلات در معرض ديد عموم قرار گرفت. /100
انتهای پیام/